RX8



RX8...erm..aku tak pasti pulak bila la aku minat sangat dekat keta ni. Tapi sebetulnya aku amat tertarik dengan konsep yang ada pada keta ni. dengan bentuk yang stylo, pintu yang ala-ala 2 tapi 4 sebenarnya, dan of cos la lelaki suka speed..he3. Harga tentu dah kaw so aku mampu berangan je. Tapi syukur bila duduk kat area KL ni slalu jugak jumpa keta ni..tringat ak kat Petronas Batu Caves

Ikrimah : Wan,ko p bayar jap

Aku : beres......

tiba-tiba.........

Aku : Kimah, Rx8 tu...fuyoo..keta idaman aku kot...(jakun jugak tyme tu)

Ikrimah : Erm...stylo kot...sape driver dye???

Aku : melayu arr...jarang tengok melayu pakai Rx8 ni. Terbaik la

Ikrimah : ala, mesti hutang keliling pinggang tu..he3..

Aku : betul jugak ek..

Aku pastu pikir betul jugak cakap ikrimah tu...manusia selalu berhutang..bukan dengan manusia je tapi dengan Allah...kadang-kadang kita selalu beli barang tanpa pikir..sebetulnya kita pikir dulu pe yang kita boleh manfaatkan untuk diri kita, bukan hanya nak yang menarik perhatian tapi purpose tu yang penting. Tapi tak semestinya tak boleh beli. Kalau niat baik dan memudahkan kita tuk lebih dekat padaNya insyAllah tak salah...

Aku : boleh p program nanti guna Rx8 tu..he3

0 comments:

Post a Comment