Assignments vs Program!!

tak boleh nak buat apa la kalau dah assignment bertimbun.Tapi...

Aku : susah la nak pi program kalau cemni,banyak giler kerja nak kena buat...Nak bagi siap boleh la tapi kalau nak dapat 'A' konfem tak dapat

Sahabat : takpe, anta cuba lah dulu. Cuba sesuaikan diri kat u ni. Banyak contoh anta boleh ambik, anta tengok abang tu (sambil tunding jari kat seorang sahabat). Dulu macam anta jugak tapi lama dia da boleh sesuaikan diri dan yang pasti dia boleh 'dean list'..

Aku : biar betul ni, gaya selambe je ana tengok...

Episod baru mula mengajar aku untuk jadi macam abang itu. Tapi episod je, suspen semua tak keluar lagi. Aku sekarang memang tak boleh nak komited sangat sebab terlampau sibuk. Tapi takpe, Aku akan berusaha jugak. Orang yang berusaha ke arah kebaikan Insya Allah akan dipermudahkan jalan..ameen..

1 comments:

ONE_SYAIFUL said...

insya Allah.anta bleh!

Post a Comment