Blur




fuh...sudah lama x jejak ke dalam blog ni..
even, password pun aku dah lupa, nasib baik boleh masuk tu pun lepas test 7 kali..ho3
atually aku rasa tak ramai pun tahu kewujudan blog ni sbb :-
1- aku jarang menulis
2- aku bukanlah kaki blog
3- aku jarang lawat blog orang lain
4- aku memang tak promote blog ni

setelah difikirkan kembali mcm takde sebab dah tuk aku teruskan kehidupan blog ni, ingat nak tamatkan riwayat dia..ok tak??..ermm..bukan apa, tapi kehidupan aku di kampus yang busy lagi memenatkan, ditambah dengan kelajuan internet uia yang ibarat siput, diiringi dengan aku takda broadband, membuatkan aku tawar hati tuk berkongsi dan menulis..kadangkala rasa banyak peristiwa yang nak dikongsi...tapi bila start nak tulis, tiba-tiba je blur...erm

so, hajatku ingin tutup je blog ni...tapi sebelum cuti aritu ada jugak plan nak mintak tolong seseorang tuk meriahkan lagi blog ini, dalam erti kata lain fungsi blog ini diteruskan dengan pengisian roh seperti tazkirah, sirah, tafsir kitab...cewahh..bukan itu saja, i mean kongsi cerita, cerpen-cerpen buatan sendiri, pengalaman, kisah cinta, dan lain-lain lagi.

i have found someone yang aku rasa boleh meneruskan kehidupan blog ini. She is good and hilarious...oopss, kantoi la plak aku nak bagi dekat perempuan...yahh, aku mengaku memang wanita yg menjadi pilihan..sebab lelaki..erm, semua tak nak..hu3..

demi mengelakkan persepsi yang tidak enak bak rasa biskut meri masuk angin, i stress this up..SHE IS FRIEND..ONLY FRIEND..HOW GOOD YOU IMAGINE SHE IS MY SPECIAL..I SAID AGAIN..F..R...I..E..N..D..FULLSTOP!!..

so ini masih lagi dalam perbincangan dengan beliau...segala perubahan akan diberitahu kemudian ^^

ridhwan
12.55 a.m

0 comments:

Post a Comment