Apakah ini???..oohh

Sahabat : Ridhwan, ana nk bagi borang ni. Ada mak cik suruh isi.

Aku : Borang pe??

Sahabat : Ada mak cik nak biodata semua sahabat, sekali dengan gambar. Dengar kata untuk simpanan dan mungkin ada kena mengena dengan baitul muslim

Aku : Owh, ana ada dengar jugak, seorang sahabat bagitahu. Tapi tak sangka ada betul..hehe

Sahabat : Ntah la, mak cik tu nak sangat, ana tolong bagi je. Siap sekali gambar taw

Aku : Yang tak tahan tu sebab sekali gambar. Suruh dia ambik dalam facebook ana la..hahaha..jap, bagi suka hati je gambar apa pun???

Sahabat : Bagi je gambar apa yg anta ada.

Aku : Ana bagi yang edit bleh??? yang ada jambang..hehe.(sambil tengok borang...)jap, kenapa ada status plak??? Ni yang ana nak tulis in relationship..hahahah

Sahabat : anta isi je, nanti 12hb bagi dekat ana

Aku : ok..

balik je bilik ak termenung. Small matter je ni.kesimpulannya "mak cik nak,aku bagi...mak cik bagi ,aku tak nak"..~

0 comments:

Post a Comment