~ learn, play n chill ~



Jumaat minggu lepas aku ada chat dengan Hilal,

aku : Hilal, boleh claim lagi tak yang anta nak blanja tu..he3

Hilal : boleh tapi macam mana nak blanja...???

aku : ana taw anta sekarang dah bz tapi datang la IIUM..

Hilal : oh..boleh jugak cemtu

Di pendekkan cerita Hilal pun datang la IIUM tapi yang sedihnya aku banyak sangat keja time tu..hu3. Hari sabtu Hilal sampai lepas maghrib kalau tak silap. Aku mintak Najmi tolong ambik tapi dia tido tume tu so Raja g ambik. Malam tu aku still tak jumpa Hilal cos terlalu bz..

Keesokan harinya, ada orang sms

(music sassy girl)...

-wan, jom breakfast d cafe Ali.....

-aku reply..sori bz....

-ok...

pastu bila aku stop skejap kerja, aku call Ikrimah...

aku : Hilal cemne???ok???

Ikrimah : ok je..ble nak datang sni???

Tiba-tiba terdengar suara Hilal dari jauh...

' Ridhwan, pe cite ni???suro ana datang tapi tak nak jmpa, sedih betul ana..."

Aku terkesema seketika..erk!!..setelah aku pikir, betul jugak cakap Hilal tu..aku pun terus mandi dan pergi ke bilik Ikrimah. Kami pun jumpa.Then dekat situ jugak kami plan

aku : jom outing Hilal belanja..he3

Hilal : boleh je

aku : aku lupa mamat ni dah kaya(dalam hati la)

Then kami pun g la main boling dekat "segi empat masa"..
tapi sebelum tu aku lapar so Hilal blanja roti cream mango..sedap siot..he3
Main punya main sampai nak petang da. Yang tak bestnya aku kalah dengan Hilal..8 point je beza.. dye total 140 aku plak 132..hu3..takpe2, nanti repeat..he3

Kami balik awal cos nak main volley plak..tamat cite..

0 comments:

Post a Comment